Einar replied to Andreas H.O.'s status
@tanketom Her ringer det ei bjelle ... og ved videre utforsking viser det seg at jeg har lest en annen bok av samme forfatter, 'The Case For Working With Your Hands Or Why Office Work Is Bad For Us And Fixing Things Feels Good'. Hvor ble det av den boka? Husker at jeg likte den, og at den utfordret meg som uhendig akademiker. Tror det er for lite praktisk arbeid i mitt liv akkurat nå.
@tanketom Her ringer det ei bjelle ... og ved videre utforsking viser det seg at jeg har lest en annen bok av samme forfatter, 'The Case For Working With Your Hands Or Why Office Work Is Bad For Us And Fixing Things Feels Good'. Hvor ble det av den boka? Husker at jeg likte den, og at den utfordret meg som uhendig akademiker. Tror det er for lite praktisk arbeid i mitt liv akkurat nå.


















