SK Gaski finished reading Binti: The Complete Trilogy by Nnedi Okorafor (Binti)
Æ holdt på med den her i hele april, hele mai, og mesteparten av juni. Den passe perfekt til å plukke opp og legge fra sæ, å lese litt i hver dag, å vende tilbake til, ikke bare fordi utgaven samle hele trilogien, men fordi den e en så særegen leseopplevelse at æ øyeblikkelig va tilbake i den så fort æ åpna den i ebokleseren. Det e vel kanskje scifi, men på en jordnær måte (bokstavelig talt). Det e muligens mitt eneste aber i lesinga, det va noen ting der man må se for sæ som æ bare ikke klarte å se for mæ på nokka vis, små svarte hull der konkret forståelse burde hatt plass. Æ tror det mest av alt betyr at det skorte på fantasien hos leseren (et ganske sjeldent problem), men alt i alt va det særdeles tilfredsstillanes og æ likte det veldig godt.
