Back
Ola Innset: Kampen om verdiene (Hardcover, norsk language, 2025, Manifest) No rating

Antallet milliardærer i Norge vokser for hvert år, og de rike gir enorme pengegaver til …

Det viktigste vi kan gjøre for å utvide og forbedre velferdsstaten i Norge er imidlertid å øke skattene for de som har aller mest.Mer av de rikes kjøpekraft må inndras. Da vil vi kunne bruke flere av våre menneskelige ressurser på felles velferd, istedenfor produksjon av overskudd ti llandets bedriftseiere. I framtida vil en slik vridning av arbeidskraftressurser over mot felles velferd bli tvinende nødvendig

Kampen om verdiene by  (Page 104)

Det er eit godt poeng. Ein talar mykje om "offentleg sløsing" for tida, men den private sløsinga er openbert mykje verre. Eg har aldri vore inne på ein sjukeheim og tenkt "fy faen, har vi råd til alt det her??". Vanlegvis har eg tenkt det stikk motsette.

Men går ein rundt i byen og ser på kor mykje kompetanse og arbeidskraft som sløsast bort i marknadsføring, reklame og venleiksalongar, er det tydeleg at spørsmålet passar betre andre stadar enn i velferden.

replied to JuliaR's status

@Ivarv93 @jromanowska Det er ei flott bok, altså! Og ganske kort.

Eg trudde opphavleg at det var ei rein "motbok" til den der "Landet som ble for rikt", men det var det altså ikkje. Den her er eit meir prinsippielt forsvar for sosialdemokratiet.