Ivar Espås Vangen quoted Kampen om verdiene by Ola Innset
Det viktigste vi kan gjøre for å utvide og forbedre velferdsstaten i Norge er imidlertid å øke skattene for de som har aller mest.Mer av de rikes kjøpekraft må inndras. Da vil vi kunne bruke flere av våre menneskelige ressurser på felles velferd, istedenfor produksjon av overskudd ti llandets bedriftseiere. I framtida vil en slik vridning av arbeidskraftressurser over mot felles velferd bli tvinende nødvendig
— Kampen om verdiene by Ola Innset (Page 104)
Det er eit godt poeng. Ein talar mykje om "offentleg sløsing" for tida, men den private sløsinga er openbert mykje verre. Eg har aldri vore inne på ein sjukeheim og tenkt "fy faen, har vi råd til alt det her??". Vanlegvis har eg tenkt det stikk motsette.
Men går ein rundt i byen og ser på kor mykje kompetanse og arbeidskraft som sløsast bort i marknadsføring, reklame og venleiksalongar, er det tydeleg at spørsmålet passar betre andre stadar enn i velferden.
